»Slike posledično delujejo zelo nasičeno, kompleksno, so polne detajlov oziroma vizualnih informacij, ki jih mora gledalec predelati. Vsebinsko skuša umetnica na ta način izraziti neko kompleksno razmerje med našim organskim bivanjem in strukturiranostjo različnih sistemov okrog nas. V preteklosti je bil poudarek predvsem na materialnosti bivanja, arhitekturi, infrastrukturi in urbanizmu, v zadnjem času pa stopa v ospredje prostrani svet duha, ki ga umetnica prikazuje skozi pogled v dnevno ali nočno nebo.«
»Suzana Brborović ima zelo kompleksno in zanimivo tehniko ustvarjanja. Na platno nalaga različne plasti, nato pa jih razplasti po fragmentih, torej odstrani določene dele, tako da pride do izraza igra med različnimi plastmi in deli slike.«
»Pogosto zelo zasičena moja platna raziskujejo mnogoterost in pomen določenega arhitekturnega fenomena, ki sam po sebi velikokrat ostane spregledan in na obrobju zanimanja«
»Gledamo v nasičeno praznino.«
»Res je. Gledalcev ne želim preveč sugestivno obremenjevati s svojimi distopičnimi koncepti.«
»Umetnico vsebinsko zanimajo človeške zmote, ki so sicer lastne trenutnemu času, a v resnici večne.«
»Umetnica po mnenju Piere Ravnikar vsebinsko obravnava podobna vprašanja, ki jih želimo odpirati tudi mi, poleg tega pa je umetnica mlajše generacije, ki dokazuje, da ima na tem področju dobre rezultate.«
»Umetnica vsako sliko začne iz nekega pogleda zunanje resničnosti – vedute, tihožitja, narave, vendar se kmalu od njega loči...«
»S tem, ko je umetnica slike preoblikovala v tridimenzionalne predmete, ki ne morejo več učinkovati kot ploskovita dekoracija, zlita s steno, jih je naredila vizualno, predvsem pa taktilno vznemirljive.«
»Bivanje v NDR-ju je bilo v prvi vrsti bivanje v (dramskem, op. P. B.) materialu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju